Hvala Hrvatska - Reisverslag uit Opatija, Kroatië van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu Hvala Hrvatska - Reisverslag uit Opatija, Kroatië van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu

Hvala Hrvatska

Door: Ernst

Blijf op de hoogte en volg ernst

29 Juni 2015 | Kroatië, Opatija

Bedankt Kroatië! Het was heerlijk, deze drie weken. Morgen begint de terugreis. Een lange treinreis, met een dagje München nog, zodat ik donderdagavond terugben, ijs, hitte en duitse machinisten voorbehouden

Zaterdag nog een lange tocht gemaakt naar de top van de Televrin op het eiland Losinj, dit keer zonder auto's, 588 m hoog. Voor de liefhebber nog een selfie op de top (lelijk....). Wel een klim en afdaling met stenen, stenen en nog meeer stenen. Concentratie vereist, want geen steen ligt recht.
De rit daarheen was fantastisch mooi, over Cres en Cres-stad, steeds op de bergrug van het eiland (ook te doen voor caravans)

Deze drie weken waren een geslaagde combinatie van mooie steden en fraaie wandeltochten in een vriendelijk en ook zeer veilig land. Is per openbaar vervoer goed te doen, al is planning en ausdauer vereist.

Jullie bedankt voor alle reacties. Het was me een genoegen. Maar nu roept de maatschappij weer......Een uitdaging apart!

• 29 Juni 2015 - 22:40

Reina:

Hoi Ernst,
    jij bedankt dat we mochten mee genieten van al het moois.
    Fijn hoor dat je zo hebt genoten hebt na alle toestanden.
    Een heel vlotte en goede terugreis.
    Groetjes Reina

• 30 Juni 2015 - 07:49

Henk:

Hoi Ernst,

Fijn dat je hebt genoten. je selfie is gelukt. Volgens Gerdien ben je in de wieg gelegd voor fotomodel.
    geniet van je terugreis en van dagje Munchen.
    Als je weer thuis bent hebben we hier waarschijnlijk een hittegolf.

Groetjes Henk

• 30 Juni 2015 - 09:05

Miriam:

Hoi Ernst,

Was weer leuk om te lezen. De treinen zullen in ieder geval niet uitvallen door bevroren bovenleidingen. Veel succes met je zoektocht naar een nieuwe uitdaging in de maatschappij. Af en toe kijk ik ook al wat rond maar eigenlijk wil ik ook eerst even mijn hoofd helemaal leeg maken voor ik aan iets nieuws begin.
    Als Frans straks weer terug is uit Griekenland en onze vakanties er weer opzitten moeten we eind september maar weer een borrel plannen.

Groeten Miriam

• 30 Juni 2015 - 19:39

Onno:

Behouden vaart broeder en maar hopen dat je niet in een Griekse trein beland!
    Dan sta je ergens stil.
    Leuk weer alle verhalen en fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
    Pas nog even op zodat je weer zonder kleerscheuren terug komt.
    Succes en tot ziens

Groetjes Onno