stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu

Door: ernst

Blijf op de hoogte en volg ernst

13 Mei 2013 | Zweden, Stockholm

Even een paar dagen naar Stockholm. Goede gewoonte om met hemelvaart een stad te bezoeken. Tevens mooi middel om iedereen wat fotos te laten zien. Zegt meer dan een kaart.

Stockholm is een stad aan het water. Ongeschonden door oorlogen, dus geeft een natuurlijk beeld van 4 eeuwen. Buiten de stad ben je zo in de natuur, zoals ervaren in een boottrip van een uur naar Drottningholm ( het paleis van de koningin). Ook veel mooie gebouwen, vooral het stadhuis.

Gelukkig ook mooi weer, constant zon en een graad of 20. Heerlijk stadsbezoekweer!

• 13 Mei 2013 - 15:01

Frans En Paulien :

Hallo Ernst,

mooie stad met een prachtige molen. Zo zie je er niet veel. Ook de fraaie (pak)huizen aan het water, al zullen die daar nu niet meer voor gebruikt worden. En dan dat prachtige weer. Dat hebben wij hier niet gehad.
    Maar waar zijn je vorige reisverslagen gebleven? Ik kan ze nergens vinden.

groet
    Frans

• 13 Mei 2013 - 21:01

Onno:

He Ernst,

Ah ,ik kreeg je al niet te pakken!
    Zit die in Zweden, das leuk.
    Zal ook wel iets kouder zijn dan in Nederland? Mooie gebouwen . Vindt ze altijd iets soberder dan de zuidelijke landen maar zal misschien door de zon komen.
    Verder hoop ik dat alles goed gaat met je maar dat zal ongetwijfeld.
    Veel groeten uit Zeeland van Onno ,Urs en Arthur

• 13 Mei 2013 - 22:59

Reina:

Ha die Ernst,
    Verrassend dat je in Zweden zit, mooie en aparte gebouwen hoor.
    groetjes Reina