koude zomer - Reisverslag uit Seefeld in Tirol, Oostenrijk van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu koude zomer - Reisverslag uit Seefeld in Tirol, Oostenrijk van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu

koude zomer

Door: ernst

Blijf op de hoogte en volg ernst

27 Juni 2013 | Oostenrijk, Seefeld in Tirol

Helaas nog geen goed weer. De twintig graden is nog niet in zicht geweest.
Gelukkig is de regen tot nu toe beperkt tot 2 dagen. Resterende dagen toch lekker de bergen in geweest.Niet zo hoog, want de uitzichten zijn beperkt. Gelukkig kom ik ook niet in de verleiding drieste avonturen te ondernemen, anders gezegd:lekker inlopen dus.

Dit bewolkte weer heeft toch ook wel weer zijn eigen aparte berggezichten.Ook veel sneeuw op de toppen voor de tijd van het jaar.
Toch hopen op stabieler,en iets warmer weer.

Eén regendag naar Innsbrück geweest, blijft een leuke stad met veel leuke straatjes in het centrum,en natuurlijk het gouden dak.

Mijn verjaardag zondag had het hotel hier veel aandacht aan geschonken. Werd aan het ontbijt getrakteerd op een glas champagne en een groot stuk staart. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Echt Oostenrijks schijnbaar. Maar wel erg leuk, aanbevolen dus, dit hotel (Seelos).

• 27 Juni 2013 - 20:41

Reina:

Ha die Ernst,
    Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, de koffie was niet bruin zaterdag helaas.
    Je zit heerlijk in Oostenrijk heel mooi daar hoor.
    Er komt verandering in het weer en dan kun je de korte broek weer aan.
    Wat leuk dat je verrast werd op je verjaardag, dat houden ze dus goed in de gaten heel attent.

Wij zijn regelmatig op de boot maar we wachten wel tot het stabieler wordt om naar de wadden te gaan.

Nu Ernst geniet van al het moois in Oostenrijk.

Groetjes,
    Reina

• 28 Juni 2013 - 07:22

Henk:

Hallo Ernst,

Het weer hier is ook niets. Gaat volgende week wel wat beter worden en hopelijk is dat bij jouw ook het geval.
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Lekker champagne op je nuchtere maag. leuk dat ze er aandacht aan hebben geschonken.
    Hebben ze ook nog voor je gezongen?

groet,

Henk

• 29 Juni 2013 - 23:25

Onno:

He Ernstje,

Gruss got mijn jongen, tja het weer is triest voor de tijd van het jaar maar er is beter weer op komst.
    We hebben je gemist in Oirschot met de family maar ook zonder jou was het best gezellig hoor. Leuk dat je weer wat verhalen verteld en we zullen je volgen.
    Je hebt nog even dus geniet er van zolang het kan.
    Groet vanuit een bewolkt Zeeland.
    Onno

• 30 Juni 2013 - 19:20

Onno:

He Ernst,
    22 graden en een zonnetje hier in Wemeldinge.
    Hoe is het daar en heb je het droog kunnen houden vandaag?

Heb je ook al zo'n lekkere schnitzel gegeten , heerlijk zijn die mag aannemen dat jij als bourgondier dat al hebt mogen eten!
    Zie je en toy toy.

Groet Onno