laatste week, en de berg wint... - Reisverslag uit Seefeld in Tirol, Oostenrijk van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu laatste week, en de berg wint... - Reisverslag uit Seefeld in Tirol, Oostenrijk van ernst kreijfelt - WaarBenJij.nu

laatste week, en de berg wint...

Door: Ernst

Blijf op de hoogte en volg ernst

12 Juli 2013 | Oostenrijk, Seefeld in Tirol

Al weer de laatste avond. De laatste week is, ondanks het betere weer, niet helemaal goed gegaan.

Dinsdag - boven Innsbrück - toch de bergen onderschat, en uitgegleden. Klein foutje....kan dus niet in de bergen,stom.....Resultaat: hoofdwond ( er lag een steen in de weg...)en een gigantische serie schaafwonden, en drie wandelloze dagen. Heb ook de vriendelijkheid,en de veel betere uitrusting, van de Oostenrijkers mogen ondervinden Twee dametjes stonden er op mij van verband te mogen voorzien, en van een wandelstok, om beneden de arts - (3 hechtingen)- te kunnen raadplegen. Maar (heel) gelukkig niets gebroken of anderszins ernstigs. Voortaan toch maar dit soort paden (steil, losliggend grind )mijden. Je kan ook TE enthousiast zijn.

De 'rustdagen' goed besteed. een dag naar de zeer fraaie vesting van Kufstein, en nog een dag naar het Beierse Mittenwald, alwaar een Seilbahn (Karwendelbahn) hoog gaat naar een bijzonder fraai berglandschap, met gelukkig bijna perfect zicht! Zie de foto's.

Alles bij elkaar is Seefeld een prima bestemming. Hier ga ik nog wel eens heen!!
Bedankt maar weer voor de reacties en tot gauw.

• 13 Juli 2013 - 12:39

Reina:

Hoi Ernst,
    Je bent er nog goed van af gekomen zeg, wat zul je geschrokken zijn.
    Ja makkelijk gezegd om dat soort paden te mijden het is vaak ook de uitdaging. Ik heb het een keer gehad op Cran Canaria dat ik achteraf zei hoe heb ik het aan gedurfd.
    Het is er echt heel mooi daar gelijk heb je dat je daar nog eens weer naar toe wilt.
    Gelukkig heb je op de "rustdagen" nog veels moois gezien.
    Tot ziens weer in Amersfoort.

Groetjes,
    Reina

• 15 Juli 2013 - 08:28

Henk:

Hallo Ernst,

Je bent wel een brokkenpiloot zeg. Ik hoop dat het inmiddels weer goed met je gaat.
    Ik lees over hoofdwond, hechtingen, schaafwonden etc
    hebben ze nu ook je baard weg moeten scheren?( denk het niet want dan was je volgens mij helemaal gek geworden en hadden ze je een volledige narcose moeten geven).

We hopen je dinsdag weer te zien en hopelijk weer in prima staat.

Geniet vandaag nog maar van het mooie weer.

Groet,
    Henk